Menu
Console vs. PC
Post Comment
Please login to post a comment.
Comments: 91
AlyesRock avatar
4 months ago | 2018. 08. 03. 17:53:20
#
this dude really took the time to create an account just so he can post this advertisement lol :?
SamX avatar
4 months ago | 2018. 08. 03. 16:29:57
#
lol wtf? :? XD
no avatar
4 months ago | 2018. 08. 03. 06:19:06
#
DELHI [[-डिं-डी-गु-ल-]] +91-9461242837 online love problem solution molvi ji in MEXICO
Skyler avatar
4 months ago | 2018. 08. 10. 18:21:27
#
@CVXCVDD: I MUST SPEAK TO YOU ASAP!
SamX avatar
1 year ago | 2017. 09. 05. 08:01:21
#
Um... what!? :-/
Skyler avatar
1 year ago | 2017. 08. 15. 16:39:18
#
Cross-Platform
ImKyd16 avatar
1 year ago | 2017. 08. 08. 04:29:04
#
PCMR!
AhmadReza avatar
1 year ago | 2017. 07. 28. 18:21:45
#
PC is Better, even if we talk about exclusive games XD
Lumpen avatar
1 year ago | 2017. 07. 28. 14:52:24
#
PS4 Is better then PC just because of Sony exclusive games.
In otherways PC is 100% better.
besantesteras avatar
1 year ago | 2017. 07. 28. 08:49:11
#
I have new gaming desktop (all in full), but I've just buy PS4 PRO and itsmuch better for gaming, in my opinion, only some time to learn with DS4 gamepad controller and everything is so easly and smoothly...
chrisbenn avatar
2 years ago | 2016. 11. 27. 00:16:13
#
I think pc is better, lots of greater options avaible for pc :)
austineking avatar
2 years ago | 2016. 11. 20. 16:52:09
#
xbox 360 vs pc vs ps3 which is better
Skyler avatar
2 years ago | 2016. 11. 11. 21:32:30
#
Hell! Music (and sound) is indeed one of the most important parts of a game, I forgot! You can play but you need to feel atmosphere, adrenaline... When you enter the conflict, running trough action, when your heart is beating or when is that sad moment and you need just a little more to explode. Feel the life of virtual reality! :? I am excited! :D
sandipbiswas420 avatar
2 years ago | 2016. 11. 07. 18:26:26
#
Simply console gamers are noob
arsinr avatar
2 years ago | 2016. 11. 07. 17:27:07
#
I'm not talking about games, in terms of hardware pc is by far more powerful in playing games with the highest possible graphic details at 60fps or more,but for a novice gamer better have a console.
AlyesRock avatar
2 years ago | 2016. 10. 28. 13:24:35
#
Yeah soundtracks too!
SamX avatar
2 years ago | 2016. 10. 28. 13:21:09
#
For me,

Story > Music > Gameplay > Graphics
AlyesRock avatar
2 years ago | 2016. 10. 21. 12:45:01
#
same here! 8-)
Skyler avatar
2 years ago | 2016. 10. 17. 20:34:37
#
PC is a PC!! But, Sony games' storylines... My list of the most important priorities of the one game:

No. 1. Story (I want that game to beat me instead of the otherwise)
No. 2. Graphics (I want to enjoy virtual realities more than in a playing facts)
No. 3. Gameplay (Actually, I don't care about that whenever the FPS is stable) :?
no avatar
2 years ago | 2016. 10. 03. 16:28:03
#
PC is better in grafich. :)
AlyesRock avatar
2 years ago | 2016. 09. 14. 16:24:07
#
yeah same i wanna buy a PS4 just to play the exclusives!
sandipbiswas420 avatar
2 years ago | 2016. 09. 14. 15:53:14
#
Ya days gone. I fall in love with the trailer
AlyesRock avatar
2 years ago | 2016. 09. 14. 14:42:39
#
a great game but it's exclusive for PS4 only i think!


bagusprs avatar
2 years ago | 2016. 09. 10. 22:04:22
#
yeah.. good old days..
Skyler avatar
2 years ago | 2016. 09. 10. 19:13:59
#
Or on the TV? Reminds me of SEGA and SNES. Ah, those games of 20th century... ;-(
bagusprs avatar
2 years ago | 2016. 09. 10. 03:11:00
#
exactly.. XD
bagusprs avatar
2 years ago | 2016. 09. 10. 02:02:07
#
yeah..fun;)why?
bagusprs avatar
2 years ago | 2016. 09. 10. 01:24:21
#
have you guys tried games like mortal kombat,naruto storm,gang beast ,or magicka?.. that game use 2 joystick in one screen(not splitcreen) and that was fun to play with friend..;)
i doesnt always sucks..
bagusprs avatar
2 years ago | 2016. 09. 09. 22:40:24
#
okay fine,, splitscreen sucks.. but at least game with 2 joystick is fun with your friend in the same couch
SamX avatar
2 years ago | 2016. 09. 09. 16:08:28
#
Nevermind...

Splitscreen sucks.
Skyler avatar
2 years ago | 2016. 09. 09. 14:10:35
#
Splitscreen kills, I can't stand... I used to play Resident Evil 5 (PC) on hard with my girl and... it was... ah, that gaming. But splitscreen ruined part of the experience. :-/
sandipbiswas420 avatar
2 years ago | 2016. 09. 09. 12:13:27
#
yeah. thats my opinion. but splitscreen racing like 80s video games
bagusprs avatar
2 years ago | 2016. 09. 09. 12:07:14
#
there is some people or many people out there that really love to playing fun games like gang beast or splitscreen racing games..
sandipbiswas420 avatar
2 years ago | 2016. 09. 09. 11:58:21
#
no. playing with friend in a one screen...damn not funny. Fps lover dont want to stop his position
bagusprs avatar
2 years ago | 2016. 09. 09. 10:40:14
#
why u need to be pro when u can have fun with your friend with 2 joystick at couch game(1screen)
sandipbiswas420 avatar
2 years ago | 2016. 09. 09. 09:34:24
#
A mouse makes u pro. But a joystick ...........
no avatar
2 years ago | 2016. 09. 09. 07:05:11
#
media.giphy.com/media/6OWIl75ibpuFO/giphy.gif
SamX avatar
2 years ago | 2016. 09. 09. 04:24:31
#
media.giphy.com/media/6OWIl75ibpuFO/giphy.gif
bagusprs avatar
2 years ago | 2016. 09. 08. 21:42:39
#
@skyler. you , I like youXD
Skyler avatar
2 years ago | 2016. 09. 08. 19:52:48
#
No matter what platform is, the best solution for everyone are simply - Joysticks (x2). You can have more fun when playing with girlfriend. :?
sandipbiswas420 avatar
2 years ago | 2016. 09. 04. 19:03:06
#
Lol i don't think mens play games
SamX avatar
2 years ago | 2016. 09. 04. 18:59:15
#
And "Gaming PC" for men. ;)
sandipbiswas420 avatar
2 years ago | 2016. 09. 04. 18:23:01
#
Console for children's and pc for boys
no avatar
2 years ago | 2016. 09. 03. 16:41:36
#
I'am not happy masterkydrocks. ;)
AlyesRock avatar
2 years ago | 2016. 09. 03. 16:08:17
#
yes PC is better with no doubt! ;)
no avatar
2 years ago | 2016. 09. 03. 14:44:21
#
Always
BestKiller avatar
2 years ago | 2016. 09. 03. 14:37:48
#
IDK B-)
BestKiller avatar
2 years ago | 2016. 09. 02. 17:07:07
#
always :)
SamX avatar
2 years ago | 2016. 09. 02. 17:03:08
#
Yeah!!
no avatar
2 years ago | 2016. 09. 02. 15:19:13
#
PC is the best!
BestKiller avatar
2 years ago | 2016. 09. 01. 07:24:44
#
Pc GAMER IS THe Best!


Lite versions: